REGULAMIN

Użytkownik ma prawo przed złożeniem Zamówienia do negocjacji warunków Umowy sprzedaży ze Sprzedającym. W przypadku zrezygnowania przez Użytkownika z możliwości zawarcia Umowy sprzedaży na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. 

ROZDZIAŁ I – INFORMACJE OGÓLNE:

1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

a. Sprzedający – spółka pod firmą IZOSFERA Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Juranda 21, 33-300 Nowy Sącz, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000957070, kapitał zakładowy w wysokości 155.000,00 zł w całości opłacony, NIP: 7343606935, REGON 521323375, email: izosfera@izosfera.pl, tel. kontaktowy: +48 733 222 583 codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00, w soboty w godzinach od 10:00 do 14:00 (opłata za połączenie wg taryfy operatora, z którego usług korzysta Użytkownik Sklepu internetowego);

b. Sklep internetowy – zespół stron internetowych pod adresem URL: https://izosfera.pl prowadzony przez Sprzedającego w j. polskim umożliwiający zawieranie Umów sprzedaży; 

c. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych (co obejmuje także Konsumenta-Przedsiębiorcę), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w Sklepie internetowym; 

d. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze Sklepu internetowego; 

e. Produkt lub Produkty – wełna mineralna, styropian, folie i membrany oraz inne produkty w szczególności produkty izolacyjne oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym; 

f. Strona Produktu – pojedyncza podstrona Sklepu internetowego, na której przedstawione są szczegółowe informacje na temat Produktu. Na Stronie Produktu Użytkownik może sprawdzić możliwe formy i koszty daje formy przesyłki przed złożeniem Zamówienia na Produkt; 

g. Cena – cena brutto Produktu umieszczona obok informacji o Produkcie; 

h. Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, wskazujące Produkt lub zestaw Produktów określonych do realizacji przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem; 

i. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 

j. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Zamawiającym z wykorzystaniem Sklepu internetowego, tj. zawierana za pomocą środków porozumiewania się na odległość; 

k. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22 (1) Kodeksu cywilnego; 

l. Konsument-Przedsiębiorca – osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zawierająca Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego,wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 

m. Konto – narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, po wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła, umożliwiające m.in. śledzenie w Sklepie internetowym etapów realizacji Zamówienia, przeglądanie historii Zamówień, edycję danych kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, itp.; 

n. Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym, wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta; 

o. Hasło – ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji Konta, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta;

p. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610. z późn. zm.); 

q. Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 287. z późn. zm.); 

r. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344. z późn. zm.); 

s. Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 2070. z późn. zm.);

t. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

ROZDZIAŁ II - POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Złożenie Zamówienia na Produkty oferowane w Sklepie internetowym i realizacja Zamówień odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2. Liczba oferowanych Produktów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży może być ograniczona przez Sprzedającego ilościowo lub czasowo, o wszelkich ograniczeniach Sprzedający będzie informować przy danej promocji lub wyprzedaży. Realizacja Zamówień na takie Produkty odbywa się wówczas w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Zamawiających. Promocje oferowane w Sklepie internetowym nie łączą się, chyba że co innego wynika z zasad danej promocji.

3. Informacje podane w Sklepie internetowym (w szczególności dotyczące Cen) nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert Sprzedającemu określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.

4. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego do przesyłania niezamówionej informacji handlowej tzw. spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wykorzystywanie Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedającego.

6. Wszystkie Produkty w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe lub ich stan jest opisany na Stronie Produktu.

7. Zamieszczone w Sklepie internetowym zdjęcia Produktów mają na celu przybliżenie wyglądu oferowanych Produktów. Wygląd dostarczanych Produktów może nieznacznie różnić się od Produktów prezentowanych na zdjęciach. Przeznaczenie Produktów jest określone wyłącznie w instrukcjach obsługi i zastosowania.

8. W celu korzystania ze Sklepu internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub innego urządzenia końcowego z dostępem do Internetu i aktywnej poczty elektronicznej. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla Użytkownika dysponującego następującym wyposażeniem:

a. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;         
b. dostęp do Internetu;

c. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome lub inna;

d. aktywne konto e-mail;

e. włączona obsługa niezbędnych plików cookies. 

9. Bezpośredni kontakt ze Sprzedającym jest możliwy mailowo, telefonicznie lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt z nami. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie oraz w Sklepie internetowym. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem wskazanych w niniejszym ustępie środków porozumiewania na odległość.

10. Sprzedający informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk.

ROZDZIAŁ III - USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

1. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedającego na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Sklepie internetowym, w szczególności z wykorzystaniem Konta, a także usługi przypomnienia Hasła do Konta, usługi zamieszczenia opinii o Produkcie na Stronie Produktu, a także zapewnieniu możliwości wyszukiwania Produktów w Sklepie internetowym i dodania Produktu do ulubionych. Usługi te są świadczone 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usługi te są nieodpłatne dla Użytkowników.

2. Korzystanie z usługi Konta wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji i podania adresu e-mail będącego jednocześnie Loginem oraz ustalenia Hasła. Na adres e-mail Użytkownika wskazany w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem dokonania prawidłowej rejestracji Konta i pierwszym Hasłem. Po zalogowaniu się Użytkownik proszony jest o zmianę Hasła na swoje indywidualne. Z chwilą potwierdzenia rejestracji Konta dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Użytkownikiem, a Sprzedającym na warunkach określonych w Regulaminie.

3. Rejestracja Konta jest bezpłatna i dobrowolna. Login i Hasło mają charakter poufny. Użytkownik korzystający z Loginu i Hasła proszony jest o zachowanie tych informacji w poufności. Hasło nie jest znane Sprzedającemu. Konto jest niezbywalne, Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania ze swojego Konta, w tym z Loginu i Hasła. Użytkownik kontaktując się ze Sprzedającym może w każdej chwili zrezygnować z Konta.

4. Usługa przypomnienia Hasła do Konta polega na umożliwieniu Użytkownikowi, który dokonał rejestracji Konta przesłania na wskazany podczas rejestracji Konta adres e-mail linku, który umożliwi Użytkownikowi utworzenie nowego hasła do Konta.

5. Usługa zamieszczenia opinii o Produkcie polega na umożliwieniu Użytkownikowi zamieszczenia subiektywnej opinii o Produkcie na Stronie Produktu wraz z jego oceną w pięciogwiazdkowej skali. Opinia jest widoczna na Stronie Produktu po jej akceptacji przez Sprzedającego. Sprzedający informuje, że nie dokonuje weryfikacji, czy Użytkownik zgłaszający opinię dokonał u Sprzedającego zakupu ocenianego Produktu. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.

6. Sprzedający udostępnia także nieodpłatną dla Użytkowników usługę wyszukiwania Produktów w Sklepie internetowym, poprzez wpisanie nazwy Produktu lub jej fragmentu.

7. Usługa dodania Produktu do ulubionych dostępna jest jedynie dla zalogowanych do swojego Konta Użytkowników i umożliwia szybki dostęp do zapamiętanej w systemie Sklepu internetowego Strony Produktu, bez konieczności ponownego wyszukiwania go ponownie w Sklepie internetowym.

8. Użytkownicy nie mogą zamieszczać, ani udostępniać w Sklepie internetowym treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa. Zabronione jest także zamieszczanie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o charakterze reklamowym.

9. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego w zakresie usług opisanych w niniejszym Rozdziale zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie rozwiązać tę umowę w trybie natychmiastowym, co pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.

10. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Sklepu internetowego. W przypadku, gdy usługi oferowane przez Sprzedającego wskazane w niniejszym Regulaminie nie działają prawidłowo, Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Użytkownicy proszeni są o składanie reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail: izosfera@izosfera.pl w celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji, wskazując w reklamacji swoje dane osobowe, kontaktowy nr tel. lub e-mail oraz o opisanie zgłaszanych zastrzeżeń.

11.Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Sprzedającego rozpatrywane są w terminie do 30 dni od złożenia stosownej reklamacji, ale jeśli reklamacja zostanie złożona przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę – termin na jej rozpatrzenie wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową.

12. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE , tzw. Akt o usługach cyfrowych (DSA) Sprzedający informuje, że w przypadku, gdy Użytkownik znajdzie w Sklepie internetowym informacje, które w jego ocenie stanowić mogą treści naruszające przepisy prawa polskiego, unijnego lub prawa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, np. nawoływanie do terroryzmu, propagowania totalitaryzmu, mowa nienawiści, treści dyskryminujące, naruszenie prawa własności intelektualnej, sprzedaż produktów podrobionych, świadczenie usług z naruszeniem prawa Konsumenta, treści przedstawiające seksualne wykorzystywanie dzieci lub z posługiwaniem się zwierzęciem, cyberprzemoc, nielegalna reklama, naruszenie tajemnicy, inne treści dyskryminujące. itd. - proszony jest o niezwłoczne powiadomienie Sprzedającego.

13. Zgłoszenia można dokonać mailowo na adres: izosfera@izosfera.pl podając swoje imię i nazwisko, adres URL strony www, na której znajdują się niezgodne z prawem informacje, a także uzasadnienie poglądu Użytkownika o niezgodności treści z prawem.

14. Użytkownik proszony jest również o złożenie oświadczenia potwierdzającego powzięte w dobrej wierze przekonanie Użytkownika dokonującego zgłoszenia, że informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne. Jeśli Użytkownik chce uzyskać od Sprzedającego informację zwrotną nt. statusu zgłoszenia oraz podjętych przez Sprzedającego działań, proszony jest o podanie kontaktowego adresu email. Sprzedający sprawdzi zgłoszenie jak najszybciej. W przypadku, gdy zgłoszone informacje okażą się niezgodne z prawem Sprzedający podejmie niezwłocznie odpowiednie działania, a jeśli Użytkownik wnioskował o powiadomienie go o sprawie – Sprzedający poinformuje Użytkownika o podjętych działaniach.

ROZDZIAŁ IV - ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:

1. Dokonując zakupów Produktów w Sklepie internetowym Użytkownika może, ale nie musi zakładać Konto.

2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Zamawiający proszony jest o dokonanie następujących czynności:

a. dokonanie wyboru Produktu, który ma być zakupiony, ilości zamawianego Produktu, ewentualnie wybranie innych parametrów Produktu (np. grubość), o ile są one dostępne na Stronie Produktu,

b. jeśli Zamawiający wybrał już wszystkie Produktu do zamówienia, powinien kliknąć na logo koszyka w prawym górnym rogu strony, następnie musi kliknąć „Przejdź do realizacji zamówienia”,

c. następnie należy zalogować się na Konto (jeśli już posiada aktywne Konto w Sklepie internetowym) lub jednorazowo podać dane kontaktowe, dane do wysyłki i rozliczeń, wybrać opcję płatności spośród dostępnych w Sklepie internetowym; jeśli Użytkownik otrzymał wcześniej od Sprzedającego w ramach akcji promocyjnej kupon rabatowy, w tym kroku możliwe jest wprowadzenie kodu kuponu umożliwiającego uzyskanie rabatu, o ile Użytkownik otrzymał taki kod od Sprzedającego, Użytkownik może w tym kroku klikając odpowiedni check-box wyrazić zgodę na utworzenie Konta. W przypadku Produktów co do których dostawa wymaga innych niż standardowe metod dostawy, bo np. Produkt jest ponadwymiarowy, wielkogabarytowy, albo wymaga zachowania szczególnych środków ostrożności w trakcie transportu - Użytkownik otrzyma po kliknięciu na maila wycenę kosztów dostawy przygotowaną przez specjalistę Sprzedającego, płatność za Zamówienie nastąpi dopiero na podstawie faktury pro forma przesłanej Zamawiającemu,

d. następnie należy wpisać ewentualne uwagi do Zamówienia, potem potwierdzić zapoznanie się z Regulaminem, a w celu zakończenia składania Zamówienia, po weryfikacji informacji wprowadzonych przez Zamawiającego i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, należy kliknąć przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”.

3. Składanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.

4. Wysłanie Zamówienia przez Zamawiającego stanowi ofertę Zamawiającego złożoną Sprzedającemu co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

5. Zamawiający otrzymuje od Sprzedającego:

a. mailowe potwierdzenie otrzymania Zamówienia w postaci automatycznie generowanej wiadomości e-mail zawierającej numer i datę Zamówienia, dane Zamawiającego, opis Produktu (lub odnośnik do opisu na Stronie Produktu w Sklepie internetowym), Cenę i inne informacje dot. Zamówienia, a także fakturę pro forma,

b. potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, tj. wiadomość mailową o przyjęciu Zamówienia do realizacji, wysyłaną na wskazany przez Zamawiającego w Zamówieniu adres e-mail. Potwierdzenie to wysyłane jest po przyjęciu Zamówienia do realizacji (w razie płatności za pobraniem), bądź po wpływie zapłaty za Zamówienie na rachunek bankowy Sprzedającego lub po otrzymaniu przez Zamawiającego informacji z systemu płatności elektronicznych o dokonaniu zapłaty (w razie przedpłaty). Takie potwierdzenie stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w j. polskim.

6. Do momentu kliknięcia w przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”, a w razie płatności za pobraniem – do momentu zapłaty otrzymanej faktury pro forma, Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Zamówienia lub zmienić wcześniej dokonany wybór Produktów.

7. W przypadku Produktów co do których wysyłka nie jest standardowa Zamawiający otrzyma ofertę Sprzedającego z wyceną kosztów dostawy oraz instrukcją w jaki sposób zaakceptować wycenę kosztów dostawy, dopiero po zaakceptowaniu oferty Sprzedający wyśle Zamawiającemu fakturę pro forma za Zamówienie z kosztami dostawy. Z chwilą zapłaty faktury pro forma dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. Do opłacenia faktury pro forma za Zamówienie, Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Zamówienia lub zmienić wcześniej dokonany wybór Produktów.

8. Zamawiający jest związany Regulaminem od chwili dokonania Zamówienia. Sprzedający nie określa minimalnej kwoty Zamówienia. Zamówienia na Produkty oferowane w Sklepie internetowym możliwe są w ilościach paletowych lub paczkach, ilość m2 w palecie Produktu lub paczce wskazana jest na Stronie Produktu.

9. Treści Umów sprzedaży przechowywane są przez system informatyczny Sklepu internetowego przez okres posiadania Konta w Sklepie internetowym, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta, ma dostęp do wszystkich swoich Umów sprzedaży zawartych w Sklepie internetowym, przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym. W razie braku Konta treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego do upływu okresu odpowiedzialności Sprzedającego z rękojmi.

ROZDZIAŁ V- FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY:

1. Dostępnymi w Sklepie internetowym formami płatności są:

a. przedpłata na konto Sprzedającego Bank ING Bank Śląski nr PL96 1050 1722 1000 0090 8156 5112 

W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia,

b. płatność za pobraniem (przy odbiorze Zamówienia od dostawcy).

2. W przypadku przedpłaty za Zamówienie, Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 3 Dni robocze od zawarcia Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie tego terminu Sprzedający wezwanie Zamawiającego do zapłaty za Zamówienie wskazując dodatkowy termin, a po bezskutecznym jego upływie Zamówienie zostanie anulowane.

3. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedającego (w razie płatności tradycyjnym przelewem) lub z momentem zawarcia Umowy sprzedaży (w przypadku wyboru płatności za pobraniem). 

4. Sprzedający realizuje dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firm kurierskich. Koszty dostawy zaczynają się od 10 PLN Szczegółowe informacje na temat form, terminów i kosztów dostawy wskazane są na Stronie Produktu. Więcej informacji znajduje się w zakładce Dostawa i płatności.

5. Całkowity koszt dostawy Zamówienia (tj. Cena Produktów wraz z kosztami wybranej formy dostawy Zamówienia) widoczny jest dla Zamawiającego na fakturze pro forma przesyłanej po złożeniu oferty zakupu Produktów oraz w podsumowaniu Zamówienia wysyłanym droga mailową, a także po zalogowaniu się na Konto w Sklepie internetowym. Obciążenie Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.

ROZDZIAŁ VI - REALIZACJA ZAMÓWIENIA:

1. Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia. 

2. Przewidywany czas realizacji Zamówienia widoczny jest na Stronie Produktu. Jeśli Produkt jest w magazynie Sprzedającego, wysyłka Zamówienia następuje z reguły w terminie do 14 Dni roboczych po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedającego (w razie płatności tradycyjnym przelewem), bądź po zawarciu Umowy sprzedaży (w przypadku płatności za pobraniem).

3. Sprzedający realizuje dostawy zamówionych Produktów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy adres dostawy znajduje się poza terytorium Polski, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności kosztów dostawy Zamówienia.

4. Realizacja Zamówienia jest uzależniona od stopnia wyczerpania zapasów Produktów w magazynie lub u dostawców Sprzedającego, dlatego w przypadku braku dostępnego do wysyłki Produktu, Zamawiający zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, i ma wówczas prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź rezygnacji z Produktu, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na wydłużenie realizacji Zamówienia, lub też wyrażenia zgody na zamianę brakującego Produktu na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.

5. Przy dostawie Produktów Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy zarówno przesyłka, jak i Produkty w niej zawarte, nie posiadają uszkodzenia wynikłego z transportu, czy są nienaruszone, zgodne z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie protokoły szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego.

6. Na każdy sprzedany Produkt wystawiana jest faktura VAT przesyłana drogą mailową na adres Zamawiającego wskazany w trakcie składania Zamówienia, na co niniejszym Zamawiający wyraża zgodę. Od stycznia 2020 roku otrzymanie faktury przez Konsumenta możliwe jest wyłącznie po poprawnym przekazaniu danych podczas składania Zamówienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia i zawartej Umowy sprzedaży.

7. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Produktów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży na poszczególnych Stronach Produktów w Sklepie internetowym.

8. Zamawiający jest na bieżąco informowany o zmianie statusu Zamówienia drogą mailową.

ROZDZIAŁ VII - REKLAMACJE:

1. Sprzedający ponosi względem Zamawiających nie będących Konsumentami oraz Konsumentami-Przedsiębiorcami odpowiedzialność za wady Produktu zgodnie z zasadami odpowiedzialności z tytułu rękojmi wskazanymi w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 576 Kodeksu cywilnego. Sprzedający niniejszym informuje, że jeżeli nabywcą Produktu nie jest Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

2. Sprzedający ponosi względem Konsumentów oraz Konsumentów-Przedsiębiorców odpowiedzialność za niezgodność Produktu na zasadach wskazanych w przepisach Ustawy konsumenckiej – Rozdział 5A, w szczególności art. 43a-43g Ustawy konsumenckiej. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową sprzedaży Produktu, która to niezgodność zaistniała w chwili jego dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może złożyć reklamację do Sprzedającego z tytułu rękojmi przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: izosfera@izosfera.pl lub pisemnie na adres: Izosfera Sp. z o.o. ul. Juranda 21, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku, gdy Produkt objęty jest gwarancją, jeśli Zamawiający chce złożyć reklamację z tytułu gwarancji może to zrobić bezpośrednio do gwaranta lub do gwaranta za pośrednictwem Sprzedającego lub do wskazanego w dokumencie gwarancyjnym punktu.

4.  W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający informuje, że nie udziela gwarancji na Produkty w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, a jedynie przekazuje oświadczenie gwarancyjne gwaranta.

5. Zamawiający, składając reklamację do Sprzedającego proszony jest w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie niezgodności Produktu z Umową sprzedaży i żądania reklamacyjnego z tytułu rękojmi (naprawa lub wymiana na nowy, obniżenie Ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej niezgodności Produktu z Umową sprzedaży). W razie, gdy Zamawiający składa reklamację z tytułu gwarancji proszony jest o wskazanie roszczenia ,jakie mu przysługuje zgodnie z warunkami wskazanymi w dokumencie gwarancyjnym.

6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego drogą mailową na wskazany przez Zamawiającego adres email.

7. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w nowym Sączu (33-300), ul. Jagiellońska 52, email: nsacz@krakow.wiih.gov.plhttps://krakow.wiih.gov.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne oraz adresy instytucji są na stronie internetowej https://polubownie.uokik.gov.pl Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że uprawnienia opisane w niniejszym ustępie 7. nie przysługują Zamawiającemu, który jest Konsumentem – Przedsiębiorcą.

ROZDZIAŁ VIII - DANE OSOBOWE:

1. Użytkownik dokonując Zamówienia w Sklepie internetowym bez rejestracji Konta, i/lub rejestrując Konto, i/lub kontaktując się ze Sprzedającym (mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego), i/lub korzystając z innych usług świadczonych przez Sprzedającego drogą elektroniczną (dodanie opinii o Produkcie) - przekazuje Sprzedającemu swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres, adres email, nr telefonu, ewentualnie nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego korzysta Użytkownik podczas korzystania ze Sklepu internetowego np. w trakcie wyszukiwania Produktu, dodawania Produktu do listy ulubionych).

2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy zawartej z Użytkownikiem w zakresie sprzedaży Produktów, wykonania pozostałych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego lub kontakt z Użytkownikiem na podstawie żądania Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”).W przypadku rejestracji Konta – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. a) Rozporządzenia RODO.

3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych osobowych w każdej z sytuacji wskazanych w pkt. 1. jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb realizacji celu, dla którego dane zostały pozyskane. Dane Zamawiających mogą być udostępniane jedynie podmiotom wskazanym w niniejszym Regulaminie w celu wykonania Umowy sprzedaży, a także innym uprawnionym do tego podmiotom, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, np. Państwowej Inspekcji Handlowej, sądom, organom ścigania, na ich żądanie. Dane Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie podlegają profilowaniu. Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

4. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, w tym praw Użytkownika znajduje się w Polityce prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.

 

ROZDZIAŁ IX – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY:

1. Zgodnie z art. 27. Ustawy konsumenckiej, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta oraz Konsumenta-Przedsiębiorcy do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę, weszła w posiadanie rzeczy.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedażyw drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie na adres: Izosfera Sp. z o.o. ul. Juranda 21, 33-300 Nowy Sącz lub pocztą elektroniczną: izosfera@izosfera.pl). Jeżeli Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

3. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.

5. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.

6. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Zwracane Produkty Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: 34-603 Kobyłczyna 96, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktów.

8. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Oznacza to, że jeśli Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca zwraca Produkt uszkodzony, używany w innym celu niż jest to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, Sprzedającemu przysługuje uprawnienie do zwrotu Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy Ceny pomniejszonej o utraconą wartość Produktu poprzez nieprawidłowe korzystanie z Produktu. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca proszony jest o należyte zabezpieczenie zwracanych Produktów na czas ich transportu do Sprzedającego.

9. Zgodnie z postanowienia art. 38. ust.1. Ustawy konsumenckiej, Konsumentowi oraz Konsumentowi - Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. zamówione u producenta do produkcji materiały dopiero po otrzymaniu od Sprzedającego Zamówienia);

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h. w której Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k. zawartej w drodze aukcji publicznej;

l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

ROZDZIAŁ X - POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Rozporządzenia RODO, a w odniesieniu do Konsumentów oraz Konsumentów-Przedsiębiorców również Ustawy konsumenckiej.

2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa.

3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu internetowego). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona w Sklepie internetowym, a Użytkownik posiadający Konto– otrzyma także informację drogą mailową.) W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego i wypowiedzenia umowy o świadczenie usług. Nie wyłącza to ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego w każdym czasie.

4. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu internetowego.

5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 

Nowy Sącz, dnia 16 październik 2024 roku.

=============

Załącznik nr 1 – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy. 

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży

 

________________________________________________________

Imię i nazwisko konsumenta/dane firmy Konsumenta-Przedsiębiorcy

_____________________________________________________

adres zamieszkania/adres siedziby Konsumenta-Przedsiębiorcy

_____________________

telefon kontaktowy

_____________________

e-mail

_________________________________

nr zamówienia oraz nr paragonu/faktury 

 

 

Izosfera Sp. z o.o. ul. Juranda 21, 33-300 Nowy Sącz

z dopiskiem „odstąpienie od umowy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

Działając zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów _______________________________________________________________________________

Umowa sprzedaży została zawarta z Izosfera Sp. z o.o., w dniu _______________ roku, a odbiór przeze mnie produktów nastąpił w dniu ___________ roku.

 

Proszę o zwrot środków na następujący rachunek bankowy: __________________________________________________________

______________________
Data i podpis odstępującego od umowy sprzedaży (tylko jeśli dokument będzie wysłany do Sprzedającego w wersji papierowej)